Repasované turbodmychadlo Ford C-Max, 1.6HDI, 80 kW

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Související zboží7
- Repasované turbodmychadlo Ford C-Max, 1.6HDI, 80 kWSkladem 2 ks8 470 Kč7 000 Kč bez DPH
Popis variant - odkaz zde:
https://www.turbo-repas-dily.cz/cenik-pro-turbodmychadla-diesel
Číslo turbodmychadla: 753420-5006S, 753420-9006S, 753420-5005S, 753420-5004S, 753420-0004, 753420-0002, 750030-0002, 740821-0002, 3M5Q-6K682-AK, 3M5Q-6K682-AE, 9656125880, 9657248680, 9650764480, 9660641380, 9663199280, Y60113700G
Kód motoru: DV6TED4
Pasuje na vozy: Mini Cooper; Citroen Berlingo, C2, C3, C4, C5, C5II, Picasso, Xsara; Ford C-Max, Focus, Mondeo III; Mazda 3; Peugeot 1007, 206, 207, 3008, 308, 307, 407, 5008, Partner; Volvo C30, S40, V50
Středový uzel použit od firmy MELETT (UK)
Uvedená cena je bez sady těsnění
Fotografie jsou reálné, nejsou ilustrační!!!
- Výhodné ceny pro autoservisy a stálé odběratele!
Toto turbodmychadlo bylo původně zhotoveno od výrobce GARRETT dříve HONEYWELL, která
je americkou společností zabývající se především konstrukcí, vývojem a výrobou turbodmychadel.
Hlavní nosnou konstrukcí tvoří litinová dutá část s vedením výfukových kanálů pro tok výfukových plynů z motorové části směrem k turbíně v turbodmychadle.
U tohoto typu jsou integrovány v turbínové části naklápěcí lopatky geometrie VNT pro změnu tlaku výfukových plynů a tím přímo ovlivněna výkonnost motoru.
Dále nedílnou součást tvoří kompresní hliníková část, ve které vzniká výkonnostní tlak z nasávaného okolního vzduchu, který se ochlazuje INTERCOOLEREM do motorové části.
Do našich turbodmychadel výhradně používáme velmi kvalitní kované náhradní díly pro velkou životnost od našeho distributora značky MELETT výrobce Velká Británie. S tímto výrobcem spolupracujeme více než 10 let a to myslím proběhla 1 max.2 reklamace a navíc po odborné rozborce zjistily nedostatečné mazání na motoru.
Firma MELETT vyrábí náhradní díly do turbodmychadel na běžně dostupné značky vozidel, také vyrábí turbodmychadla nová.
Ovšem motory PSA 1.6 Hdi jsou známé svou vysokou nespolehlivostí pro úspornost použitého materiálu, kde v laboratorních podmínkách prošli na výbornou, ale v silničním provozu už ne.
Z hlediska turbodmychadla je hlavním problémem mazání, kde je částečná filtrace motorového oleje pro mazání středu turbodmychadla konstrukčně řešena pouze sítkem, které se rychle zanáší a ucpává se drobnými částicemi z motoru.
Doporučení od nás:
V každém případě odejmout toto problémové sítko, rozšlapat, rozmlátit a vyhodit ho do nejbližší popelnice. Úplně dostačující je olejový filtr součástí motoru. A často vyměňovat motorový olej dané specifikace, max. 10 000km.
Výměna turbodmychadla přímo na Vašem autě- více zde https://www.trservice1.cz/vymena-turbodmychadla/